Zdravím všechny, mám problém s únikem vody. Vyměnil jsem vodní pumpu(tekla), chladič (taky tekl), ale voda se dál ztrácí ,sice méně, ale stále . a nikde to není vidět,když nechám motor na heveru běžet .
Radši ani neuvažuju,že by bylo špatné těsnění pod hlavou a ztrácela se do válců...
Díky za radu..
únik vody z chladicího systému
- Autor
- Zpráva
#1 únik vody z chladicího systému
Naposledy upravil(a) stutax dne 15 úno 2011 13:08, celkem upraveno 1 x.
_________________
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#2 únik vody z chladicího systému
Ahoj prosel jsem si něčím podobným na devitce. Nakonec to byla pumpa, ale montovana na dvakrát, protože to pod ni bylo orezly a netesnilo to jak by mělo. Taky jsem ale nemohl přijít dlouho na to, kde to teče. Hned se to odparovalo. Vodu v oleji bys asi poznal podle emulze na víčku oleje?k
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#3 únik vody z chladicího systému
přejít všechny hadicový spoje,topení,kohout topení... Občas to teče tak málo,že to na zahřátým motoru stíhá osychat,a pokud ti to teče na pár hadicovejch sponách,tak už je ten ubytek markantní. Často teče topení a není to moc vidět. Pokud by ti to žral motor,měl bys mastný fleky ve vodě nebo šlem na víčku oleje...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#4 únik vody z chladicího systému
Díky za odpovědi... na víčku nic není, ani emulze v oleji...No, kdyby ta voda unikala přes těsnění pod hlavou rovnou do válce, nad píst, tak se to ani nijak nepozná, myslím, tak jak výše píšete...nebo se pletu??Sarkasmic píše:přejít všechny hadicový spoje,topení,kohout topení... Občas to teče tak málo,že to na zahřátým motoru stíhá osychat,a pokud ti to teče na pár hadicovejch sponách,tak už je ten ubytek markantní. Často teče topení a není to moc vidět. Pokud by ti to žral motor,měl bys mastný fleky ve vodě nebo šlem na víčku oleje...
_________________
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#5 únik vody z chladicího systému
to je pravda,ale tuhle možnost bych řešil až jako poslední po přejítí celýho sytému chlazení. Nastartovat,pořádně utáhnout víčko od expanzky,nechat ohřát. Pokud by bylo jetý těsnění pod makovici,s velkou pravdepodobností budou hadice k chladiči tvrdý jako šutr. Rukou osahat všechny spoje hadic,jestli nejsou vlhký. Odplastovat topeni a zkouknout,zda to někde nekape,neteče. Opravdu je potřeba všude šáhnout. Oko sice vidí,ale v tomhle případě blbě...
Znovu zkontrolovat chladič,jestli někde neprosakuje,nejčastěji spoj žeber a bočnic...
Jo-nevím esi má i TD ale ta dochlazovací pumpa rádá protejká.
Znovu zkontrolovat chladič,jestli někde neprosakuje,nejčastěji spoj žeber a bočnic...
Jo-nevím esi má i TD ale ta dochlazovací pumpa rádá protejká.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
#6 únik vody z chladicího systému
Díky moc za rady a ještě mám dotaz pro kolegy z Prahy a okolí, jestli by se mi na to někdo nepodíval???Sarkasmic píše:to je pravda,ale tuhle možnost bych řešil až jako poslední po přejítí celýho sytému chlazení. Nastartovat,pořádně utáhnout víčko od expanzky,nechat ohřát. Pokud by bylo jetý těsnění pod makovici,s velkou pravdepodobností budou hadice k chladiči tvrdý jako šutr. Rukou osahat všechny spoje hadic,jestli nejsou vlhký. Odplastovat topeni a zkouknout,zda to někde nekape,neteče. Opravdu je potřeba všude šáhnout. Oko sice vidí,ale v tomhle případě blbě...
Znovu zkontrolovat chladič,jestli někde neprosakuje,nejčastěji spoj žeber a bočnic...
Jo-nevím esi má i TD ale ta dochlazovací pumpa rádá protejká.
_________________
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
V 440 1,9 TD, rv 96, manual, ocean blue
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek