Máte zaslepený EGR ventil?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 133
- Registrován: 2 roky 11 měsíců
- Bydliště: Pelhřimov
- Vůz: Volvo XC60
#1 Máte zaslepený EGR ventil?
jde mi o nafty 2,4
Koukal jsem, že na d5t5 nabízejí ucpávku na potrubí, tak se chci zeptat kdo z vás to má, jestli to stojí za to, nedělá to nějaké potíže...???
Dřív, když jsem měl nafovýho Nissana 2,2 tak jsem si to tam dával (protože před tím jsem měl brutálně zakarbonovaný potrubí) - žádný potíže s tím nebyli, emisema jsem vždycky prošel
Koukal jsem, že na d5t5 nabízejí ucpávku na potrubí, tak se chci zeptat kdo z vás to má, jestli to stojí za to, nedělá to nějaké potíže...???
Dřív, když jsem měl nafovýho Nissana 2,2 tak jsem si to tam dával (protože před tím jsem měl brutálně zakarbonovaný potrubí) - žádný potíže s tím nebyli, emisema jsem vždycky prošel
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#2 Máte zaslepený EGR ventil?
Měl jsem to u D5 120kw (Euro 3), měl jsem to i u D5 136KW (Euro 4) a teď to mám i u Euro 5 D5 158kw a na VEA 2.0d .
S D5 136kw i 158kw najeto vyší desítky tisíc km a odměna je čisté sání.
S D5 136kw i 158kw najeto vyší desítky tisíc km a odměna je čisté sání.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13160
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#3 Máte zaslepený EGR ventil?
Nezapomeň, že nestačí ucpávka (někde není ani nutná), ale taky to potřebuješ softwarově vypnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#4 Máte zaslepený EGR ventil?
To není pravda vždy protože u hodně aut tam dáš ucpávku - ale je podmínkou aby Egr byl v pořádku. On dál normálně funguje akorát elektronika netuší že za ním je mechanická ucpávka. Já to měl takhle u focusu - dal jsem ji hned poté co jsem zjistil že v sání mám jen 1cm dírku v karbonu.
Zrovna jsem na to v D5T5 také koukal ,ale to bychom měli otázku směrovat přímo na ně.
Zrovna jsem na to v D5T5 také koukal ,ale to bychom měli otázku směrovat přímo na ně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#5 Máte zaslepený EGR ventil?
U 136 zaslepka. U novejsich 2 turba jen SW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13160
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Máte zaslepený EGR ventil?
U 120 kw když dáš jenom ucpávku tak auto řve. Když se nahraje jenom EGR off, tak auto řve taky.
U 136 kw stačí EGR off.
Mluvím o P2.
U 136 kw stačí EGR off.
Mluvím o P2.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#7 Máte zaslepený EGR ventil?
Takže u mé to pouze záslepka neřeší a potřebuji vypnout SW?
Thor123 píše že tam v 2014 ucpávku má a ok.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#8 Máte zaslepený EGR ventil?
U 136 P2 už jen SW, záslepka netřeba.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#9 Máte zaslepený EGR ventil?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Prysk
- Vůz: V70 II D5 MY 03, stage II, EGR off
#10 Máte zaslepený EGR ventil?
Za P2 potvrzuji, mám od ledna 2017 ještě od D5T5 jako součást stage 2, zatím najeto cca 100k km, samá pozitiva a sociální jistoty - doporučuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#11 Máte zaslepený EGR ventil?
To ne - dává přímou odpověď na otázku o ucpávce na potrubí a odpovídá že to měl na...
čti pořádně
#12 Máte zaslepený EGR ventil?
EGR off je to nejlepší co může tvůj dýzl potkat.
Doporučuje 9 z 10 automechaniků.
Doporučuje 9 z 10 automechaniků.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#13 Máte zaslepený EGR ventil?
Bastliku chapu ze egr of muze bejt problem pro dpf, ale rozved svoji myslenku pro tdi/ranny d5. Ja treba radsi egr off nez ciptuni g
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#14 Máte zaslepený EGR ventil?
Ondro, to nebyla ironie. Já bych EGR vypnul všude kde to jde a samozřejmě doporučuju i ten chip (pokud je motor v dobrý kondici).
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#15 Máte zaslepený EGR ventil?
To si také vždy myslel a proto jsem nezaslepoval ,ale nedávno jsem někde snad sm četl článek o egr a prý egr off je naopak pro Dpf lepší co se týká nižší produkce pevných částic což mne překvapilo. Co je znatelné tak pomalejší ohřátí motoru s egr off takže pro krátké trasy to prý není ideální.
Zajímalo by mne kde je pravda opřená o nějaké měření.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#16 Máte zaslepený EGR ventil?
já co jsem četl tuším od vaculíka tak to soudvisí s teplotou spalin, která je při egr off nižší a tudíž to není pro dpf ideální
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#17 Máte zaslepený EGR ventil?
Tak ono celkem logicky, kdyz to nasava studenej vzduch, namisto teplech sazi, ze se to pomalejs ohrejva.
Ono to staci krapet tocit a neni problem, ze
Ono to staci krapet tocit a neni problem, ze
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#18 Máte zaslepený EGR ventil?
točit za studena! Díky za tip
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4987
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#19 Máte zaslepený EGR ventil?
Je to sporné. Co to znamená "točit"?
Pro studený motor je smrtící podtáčení, protože ojniční šály dostávají čočku. Takže za studena je opravdu lepší pro motor nižší rychlostní stupně a vyšší otáčky motoru, aby na klice byl menší moment a tím i menší zatížení studených lágrů.
Ale co je optimální? Určitě ne točit 5000. Považuji za rozumné rozmezí 2,5 - 3,5 tis do ohřátí, při nějakém výkonu. Když to bude z mírného kopce, tak klidně míň.
Pro studený motor je smrtící podtáčení, protože ojniční šály dostávají čočku. Takže za studena je opravdu lepší pro motor nižší rychlostní stupně a vyšší otáčky motoru, aby na klice byl menší moment a tím i menší zatížení studených lágrů.
Ale co je optimální? Určitě ne točit 5000. Považuji za rozumné rozmezí 2,5 - 3,5 tis do ohřátí, při nějakém výkonu. Když to bude z mírného kopce, tak klidně míň.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4727
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Máte zaslepený EGR ventil?
3500 litinovýmu agregátu za studena opravdu nedávám, sorry. Dle mého je optimum tak 2000-2500
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 124
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#21 Máte zaslepený EGR ventil?
Mám tedy VEA motor, ale více než rok mám od D5T5 EGR off (bez záslepky), čipnuto na 172 kW (z původních 133) + další SW úpravy. Naprosto bezproblémový provoz, mám v této konfiguraci najeto cca 34 tis. km. Radost s tím předjíždět - zváště v režimu sport. Delší dobu ohřátí nepozoruji - v zimním období používám téměř vždy bufíka, takže sedám do vyhřátého auta. Tím, že mám EGR off, jsem se pravděpodobně vyhnul řešení problémů s chladičem EGR, který byl později modifikován (mám 2014).
Já bych to určitě doporučil - ale nejsem žádný mechanik, jen uživatel.
Já bych to určitě doporučil - ale nejsem žádný mechanik, jen uživatel.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 328
- Registrován: 3 roky 6 měsíců
- Bydliště: Ždírec nad Doubravou
- Vůz: XC70 D5 AWD AT 2008
#22 Máte zaslepený EGR ventil?
Na koncernu TDI mám ověřené pomalejší ohřívání oři zaslepeném EGRu, ale nic drastického. Při stejných podmínkách to byl rozdíl cca 500m.
_________________
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
XC70 D5 136kw AWD AT 2008
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 774
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#23 Máte zaslepený EGR ventil?
Asi jsem to špatně napsal, omlouvám se. Vše mám vypnuto pouze softwarové. Záslepka se dává jen u Euro 3 120kw a 96kw
136ky Euro4 ,
2.0 a 2.4 Euro5 také stačí jen SW.
Jinak jak VEA tak BiD5 se zahřívají pořád stejně.
VEA stejně blbě a D5 furt stejně rychle
136ky Euro4 ,
2.0 a 2.4 Euro5 také stačí jen SW.
Jinak jak VEA tak BiD5 se zahřívají pořád stejně.
VEA stejně blbě a D5 furt stejně rychle
Naposledy upravil(a) Thor123 dne 09 pro 2022 17:12, celkem upraveno 1 x.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 5162
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#24 Máte zaslepený EGR ventil?
Jinak jak VEA tak BiD5 se zahřívají pořád stejně.
VEA stejně blbě a D5 furt stejně rychle.
Plne podepisuji, VEA bez bufika je fakt otres.
VEA stejně blbě a D5 furt stejně rychle.
Plne podepisuji, VEA bez bufika je fakt otres.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Praha 12
- Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17
#25 Máte zaslepený EGR ventil?
Mě na autě ten teploměr fakt chybí a vlastně ani netuším kdy se ohřeje oproti mým minulým vozům. Mrknu na car scanner ,ale je otázka zda to bude teplotu vody číst přesně.
Jestli říkáte že se D5 zahřívá dobře tak si nechám egr vypnout. Sice jezdím krátké trasy ,ale tam zase egr více karbonuje. To si moc nevyberu.
Jestli říkáte že se D5 zahřívá dobře tak si nechám egr vypnout. Sice jezdím krátké trasy ,ale tam zase egr více karbonuje. To si moc nevyberu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek