někdo solidní Zlín a okolí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#1 někdo solidní Zlín a okolí
Zdravím,
píšu sem, už jsem zoufalý. Můžete doporučit nějakého mechanika ve Zlíně a okolí, co se vyzná v naší věci a nebude si dávat 70-100% marže na dílech oproti běžným cenám?
Servisy mají přece vydělávat na práci a už se mi to stalo snad u pátého člověka a už mě to nebaví. Když je konfrontuju tak z dílů co neobjednáváme neděláme, nebo běž jinam.
Do Slušovic to občas zkusím, ale vždy mají total zasekano. Ještě jsem se tam nedostal. Většinou měsíc a víc čekat nemůžu.
píšu sem, už jsem zoufalý. Můžete doporučit nějakého mechanika ve Zlíně a okolí, co se vyzná v naší věci a nebude si dávat 70-100% marže na dílech oproti běžným cenám?
Servisy mají přece vydělávat na práci a už se mi to stalo snad u pátého člověka a už mě to nebaví. Když je konfrontuju tak z dílů co neobjednáváme neděláme, nebo běž jinam.
Do Slušovic to občas zkusím, ale vždy mají total zasekano. Ještě jsem se tam nedostal. Většinou měsíc a víc čekat nemůžu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#2 někdo solidní Zlín a okolí
Nerozumis problematice.
Servis aby mohl legalne fungovat, ma nejake rezijni naklady (mzdy, energie, skoleni, diagnostika). Nemale penize jsou likvidace oleju, spinavych hadru apod. (Klidne 20 000kc za tunu)
Marze na dilechh je JEJICH marze, jejich ziskana sleva nekde a za nakup ti to NIKDO prodavat nebude, protoze dily jsou 50% zisku. Kdyby servis mel delat za praci, nebral by 800kc/hod, ale 1600.
VSECHNY eshopy v ČR jsou navazane na Polske velkosklady a delaji obrovske objemy odberu a k tomu nemas prakticky zadny zakaznicky servis. Reklamace? Jo..nekdy to zkus, bych ti povykladal svoji zkusenost s MRO Auto,kde jsem bral rocne dily pro sebe a kamarady za 50tis a stejne me s evidentne vadnym dilem poslali do prcic.
A prave pro ten zakaznicky servis, reklamace a reseni problemu tolik servisu bere/bralo v Stahlgruber, InterCars a AutoKelly.
Oni tam NEMAJI ani omylem takove nakupni ceny jako najdes na Autodilos apod. a to vim velice dobre, protoze ja tam nakupuju taky (IC+Kelly). A nehodlam na tom nic menit
Instalaterovi taky nerikas kde ma kupovat kolena.
Mas tyto moznosti:
1) delej si to sam
2) udela to servis, ty to zaplatis a budes vyzadovat vsechny prava a kvalitu co ti nalezi
Servis aby mohl legalne fungovat, ma nejake rezijni naklady (mzdy, energie, skoleni, diagnostika). Nemale penize jsou likvidace oleju, spinavych hadru apod. (Klidne 20 000kc za tunu)
Marze na dilechh je JEJICH marze, jejich ziskana sleva nekde a za nakup ti to NIKDO prodavat nebude, protoze dily jsou 50% zisku. Kdyby servis mel delat za praci, nebral by 800kc/hod, ale 1600.
VSECHNY eshopy v ČR jsou navazane na Polske velkosklady a delaji obrovske objemy odberu a k tomu nemas prakticky zadny zakaznicky servis. Reklamace? Jo..nekdy to zkus, bych ti povykladal svoji zkusenost s MRO Auto,kde jsem bral rocne dily pro sebe a kamarady za 50tis a stejne me s evidentne vadnym dilem poslali do prcic.
A prave pro ten zakaznicky servis, reklamace a reseni problemu tolik servisu bere/bralo v Stahlgruber, InterCars a AutoKelly.
Oni tam NEMAJI ani omylem takove nakupni ceny jako najdes na Autodilos apod. a to vim velice dobre, protoze ja tam nakupuju taky (IC+Kelly). A nehodlam na tom nic menit
Instalaterovi taky nerikas kde ma kupovat kolena.
Mas tyto moznosti:
1) delej si to sam
2) udela to servis, ty to zaplatis a budes vyzadovat vsechny prava a kvalitu co ti nalezi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#3 někdo solidní Zlín a okolí
U servisů je 100% a větší navýšení cen dílů to poslední co by mi vadilo.
Vadí mi kvalita odvedené práce, pokud vůbec byla odvedena, u věcí které se nadají snadno a rychle zkontrolovat. Jasně, nové kotouče, destičky, tlumiče vidím na první pohled, ale co náplně, gufera, staré spony, ožvejkané šestihrany a strhané závity?
Vadí mi kvalita odvedené práce, pokud vůbec byla odvedena, u věcí které se nadají snadno a rychle zkontrolovat. Jasně, nové kotouče, destičky, tlumiče vidím na první pohled, ale co náplně, gufera, staré spony, ožvejkané šestihrany a strhané závity?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 655
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#4 někdo solidní Zlín a okolí
Zrovna na Autodilos jsem s vrácením zboží nebo s reklamacemi neměl nikdy problém. Ale nemáš dily hned, ale až za 3 dny. Jinak souhlas.
A kvalitní servis bude mít vždy minimálně na měsíc plno, tak to prostě je.
A kvalitní servis bude mít vždy minimálně na měsíc plno, tak to prostě je.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#5 někdo solidní Zlín a okolí
Ano. Plus kvalitni servis ti fakt nebude delat praci a "dones si teda dily,kdyz chces".
U velmi specifickych veci to lze dohodnout, ale pravidlo to urcite neni. Servis dava zaruku na material i praci. Obvykle neni v jeho zajmu montovat srajdy.
U velmi specifickych veci to lze dohodnout, ale pravidlo to urcite neni. Servis dava zaruku na material i praci. Obvykle neni v jeho zajmu montovat srajdy.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 někdo solidní Zlín a okolí
No nevím, záleží na člověku. Co jsem se s mechošema bavil, tak hlavní problém mají s tím, když zákazník doveze nepasující díl, oni mají auto na heveru a co teď... proto nechtějí montovat z donesených dílů. Navíc pokud díly nakupují sami, tak si nějak musí ohodnotit čas strávený nad nákupem.
Ale já obecně nechápu i přístup zákazníků. Např. kvalitní díl stojí litr, nejlevnější srajda 500 a práce s výměnou stojí dvojku... a ty zákazníci si stejně dovezou ten nejlevnější aušus, to fakt nepochopíš
Ale já obecně nechápu i přístup zákazníků. Např. kvalitní díl stojí litr, nejlevnější srajda 500 a práce s výměnou stojí dvojku... a ty zákazníci si stejně dovezou ten nejlevnější aušus, to fakt nepochopíš
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#7 někdo solidní Zlín a okolí
Já si nechci nutně nosit díly, ale fer mi příjde nevydělávat na dílech, které jen objednají a namontují, ale na práci.
Co si budem, na většinu dílů je pár výrobců a z většiny se používají 2-3 značky, co jsem vypozoroval.
Nejde mi o to si tam cpát levné díly, ale nepřeplácet na tom, kde oni netvoří tu přidanou hodnotu. Jejich přidaná hodnota je přece know-how a práce.
Ty reklamace.. co jsem si dělal sám a objednal špatné díly, tak jsem bezproblému poslal zpět a bylo. Je na to zákonná 14dní lhůta přece.
A argument že přece máš záruku té opravy a to ospravedlňuje ty marže? Záruku opravy máš u všech servisů, ne jen auto. A 100% marže na materiálu jsem teda v žádném jiném oboru nepotkal..
Přesně, příjde mi nehorázné, když někdo nahodí 100% na materiálu a ještě zjistím, že to ani neprojel, nezapojil, neotestoval,... i když tvrdil, že jo. aspoň to, že ti ukáže co vyměnil, by měl být standart. Není, ještě se na tebe dívají, že jako co si dovoluješ..Romulusw píše: ↑17 kvě 2024 07:47 U servisů je 100% a větší navýšení cen dílů to poslední co by mi vadilo.
Vadí mi kvalita odvedené práce, pokud vůbec byla odvedena, u věcí které se nadají snadno a rychle zkontrolovat. Jasně, nové kotouče, destičky, tlumiče vidím na první pohled, ale co náplně, gufera, staré spony, ožvejkané šestihrany a strhané závity?
Prostě jsou autoservisy stejná kasta jak doktoři. Ber to jak to je, moc to nezkoumej a neptej se. A hlavně o nás nepochybuj
Dělal jsem pár let servisy PC, NTB, tel. Kdybychom si kdekoliv nasadili i jen 50%, ti lidi by se nevrátili. Prostě jsme museli kopírovat ceny Alzy a marže na dílech byla max sleva toho dodavatele pro nás oproti velkým eshopům.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#8 někdo solidní Zlín a okolí
Jo, je to tak. Co mě prudí na servisech - dejte sem klíčky, my s tím něco uděláme, na nic se neptejte, stejně tomu nerozumíte a až vám zavoláme, tak si pro to přijďte.
Moje poslední návštěva byla před deseti lety v T6R, tam mi ulomili tlakové čidlo na reduktoru LPG a když řikám nejde mi zapnout plyn - my s tím nic nedělali, to je vaše závada, tak jsem musel k plynaři a ten mi to vyměnil za 150,-
Nevím, co budu dělat, až to fyzicky nezvládnu. Asi si koupím koně
Moje poslední návštěva byla před deseti lety v T6R, tam mi ulomili tlakové čidlo na reduktoru LPG a když řikám nejde mi zapnout plyn - my s tím nic nedělali, to je vaše závada, tak jsem musel k plynaři a ten mi to vyměnil za 150,-
Nevím, co budu dělat, až to fyzicky nezvládnu. Asi si koupím koně
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#9 někdo solidní Zlín a okolí
:D
přesně, já po 10 let bez služebáku, a tak jsem si vyhlídl a složitě dovezl tu V70 co mě tak okouzlila..zlaté služebáky sakra. sice jsem poskočil profesně výš, ale služebák, to je věc i jsem se na to vlastní auto po takové době těšil, baví mě to vylaďovat a hledat chyby. bohužel tomu nerozumím.. štvalo mě, že služebák šéf potřeboval, když se to nejmíň hodilo a taky, že prostě tam někde něco hučí, mlátí, sere ho většinou moc nezajímalo. stejně tak si do toho něco vrazit ze svého je nesmysl.
další auto, kdybych řešil tak si buď půjčím ranec na něco pár let starého, a pak pošlu dál.. nebo si koupím starou vranu na dojetí, což je ale s rodinou nesmysl. a nové auta..to prostě nemá duši a co mám zkušenosti s firem, tak ty dnešní auta jsou na 100k téměř mrtvoly. říkal jsem si a četl všude, o Volvo se postaráš a najedeš minimálně půl mega a ještě luxusně a cítíš tu cestu a ten motor a tu mechaniku prostě ještě celkem..a ty semafory vedle nějakého pár let starého naleštěného kočáru, kdy naprosto bez snahy ho pojedu s pohřebákem, zatímco on to tam dupe podlahu s automatem, ano je to dětinské ale to mě pobaví
Přidáno za 26 minut 13 sekund:
Napsal jsem to blbě, nešlo mi prvoplánově o to, si nosit vlastní díly. To co ty píšeš, nepřímé náklady atd. To je ale všude. Nechtěl bych po nikom, aby mi ty díly dával s 0%. Co je ale normální v jiných oborech - mám výhradního dodavatele a beru od něj ve velkém. Ten mi dává nějakou slevu a tato sleva je moje marže. Vydělají všichni a všichni jsou spokojení. Pokud dostane jednotlivec na jedné objednávce za rok stejnou cenu jako profesionál s výhradním dodavatelem a obrovskými objemy a jde stále o ten samý díl a stejného výrobce, tak je něco špatně na celém tomto modelu. Ano vím, nic s tím neudělám.
Instalatérovi do toho taky nekecám, stejně jako dalším řemeslníkům. Ti si ale většinou toto nedovolí a vydělávají na práci.
přesně, já po 10 let bez služebáku, a tak jsem si vyhlídl a složitě dovezl tu V70 co mě tak okouzlila..zlaté služebáky sakra. sice jsem poskočil profesně výš, ale služebák, to je věc i jsem se na to vlastní auto po takové době těšil, baví mě to vylaďovat a hledat chyby. bohužel tomu nerozumím.. štvalo mě, že služebák šéf potřeboval, když se to nejmíň hodilo a taky, že prostě tam někde něco hučí, mlátí, sere ho většinou moc nezajímalo. stejně tak si do toho něco vrazit ze svého je nesmysl.
další auto, kdybych řešil tak si buď půjčím ranec na něco pár let starého, a pak pošlu dál.. nebo si koupím starou vranu na dojetí, což je ale s rodinou nesmysl. a nové auta..to prostě nemá duši a co mám zkušenosti s firem, tak ty dnešní auta jsou na 100k téměř mrtvoly. říkal jsem si a četl všude, o Volvo se postaráš a najedeš minimálně půl mega a ještě luxusně a cítíš tu cestu a ten motor a tu mechaniku prostě ještě celkem..a ty semafory vedle nějakého pár let starého naleštěného kočáru, kdy naprosto bez snahy ho pojedu s pohřebákem, zatímco on to tam dupe podlahu s automatem, ano je to dětinské ale to mě pobaví
Přidáno za 26 minut 13 sekund:
Ještě si dovolím k tomu, co psal Jirka na začátku.
Napsal jsem to blbě, nešlo mi prvoplánově o to, si nosit vlastní díly. To co ty píšeš, nepřímé náklady atd. To je ale všude. Nechtěl bych po nikom, aby mi ty díly dával s 0%. Co je ale normální v jiných oborech - mám výhradního dodavatele a beru od něj ve velkém. Ten mi dává nějakou slevu a tato sleva je moje marže. Vydělají všichni a všichni jsou spokojení. Pokud dostane jednotlivec na jedné objednávce za rok stejnou cenu jako profesionál s výhradním dodavatelem a obrovskými objemy a jde stále o ten samý díl a stejného výrobce, tak je něco špatně na celém tomto modelu. Ano vím, nic s tím neudělám.
Instalatérovi do toho taky nekecám, stejně jako dalším řemeslníkům. Ti si ale většinou toto nedovolí a vydělávají na práci.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#10 někdo solidní Zlín a okolí
Ja si myslim,ze brzy cele to servisovani z velke casti pomine.
Uz dnes je casto vyhodnejsi autorizovany servis, protoze maji specialni pripravky a diky repetetivnim reseni stejnych problemu a tabulkovym cenam mohou byt vyhodnejsi,nez neautorizovany servis.
Ale to neplati vzdy. A ty nove auta stejne smeruji do stavu,ze se to nebude ani rentovat to opravovat a bezny clovek to financne uz brzo nezvladne a garazovej Tonda jako ja na tom brzo stejne nic nezvladne udelat.
Zaverem bych dodal,ze je treba si tedy vybrat servis nejlepe na doporuceni a kdyz jsou ty terminy takove,tak tedy servisovat ve vetsich "blocích" a zamerit se i na prevenci
Uz dnes je casto vyhodnejsi autorizovany servis, protoze maji specialni pripravky a diky repetetivnim reseni stejnych problemu a tabulkovym cenam mohou byt vyhodnejsi,nez neautorizovany servis.
Ale to neplati vzdy. A ty nove auta stejne smeruji do stavu,ze se to nebude ani rentovat to opravovat a bezny clovek to financne uz brzo nezvladne a garazovej Tonda jako ja na tom brzo stejne nic nezvladne udelat.
Zaverem bych dodal,ze je treba si tedy vybrat servis nejlepe na doporuceni a kdyz jsou ty terminy takove,tak tedy servisovat ve vetsich "blocích" a zamerit se i na prevenci
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 někdo solidní Zlín a okolí
Zajimave, ze mechosi maj vzdy pocit, ze zakaznik dane problematice nerozumi
Nebudes tomu verit, ale tyhle naklady maji i Ti, kdo realne neoperuji s fyzickym zbozim( a tudiz si nemaj ani teoretickou moznost si nahrabat na preprodeji zbozi), tudiz vsechny tyhle naklady/rizika/etc,
musi promitnout do realne ceny za praci(hodinovka/ukolova odmena).
Nauctovat si paual, nebo treba 20kc/l za likvidaci zakaznikova oleje pokud si donesl svuj, je opet to nejmensi.
(A to ani radeji nezminujme, ze vetsinu oleju valna cast mechaniku pouzije na dilne na topeni v olejovych kamnech, nebo ma nekoho, kdo o nej ten olej odebira.
A do likvidace se posila jen zlomek, aby na neco byl papir a nikdo nad tim nepremejslel, ze...)
A co se Ti dle tehle logiky nelibi na tom, ze zakaznik si to chce koupit prave za svoji cenu/slevu(kterou Ty pro nej nemas duvod ziskat, kdyz z toho nic nemas).jirka87 píše: ↑17 kvě 2024 07:09 Marze na dilechh je JEJICH marze, jejich ziskana sleva nekde a za nakup ti to NIKDO prodavat nebude, protoze dily jsou 50% zisku. Kdyby servis mel delat za praci, nebral by 800kc/hod, ale 1600.
VSECHNY eshopy v ČR jsou navazane na Polske velkosklady a delaji obrovske objemy odberu a k tomu nemas prakticky zadny zakaznicky servis. Reklamace?
Videl sem mrte mechaniku, kterejm bylo totalne u zadele, kolik zakaznika stal dil, kterej mu prodal, sic ho mohl koupit od jineho dodavatele treba o 10-100% levneji,
ale z jeho kapsy to nejde, tak neresi(proc by na tom mel palit cas...). Kdyz si to opaluje %, tak vyssi nakup = vyssi opaleni = vyssi zisk. A vyssi obrat = vetsi slevy = vic darku(filtry, oleje, etc...).
Nebo mu jde o to, aby to vypadlo z heveru driv, neb druhej dodavatel to doda o par hodin, den dele.
Nebo tam kde ma delsi splatnost, tolerujou mu faktury po splatnosti.
Nemluve o tom, ze bohuzel dnes dost mechaniku nejsou mechanici(tj. opravari), ale menici dilu.
A proc neco opravit, kdyz to muzu vymenit a NAKRAST si tak vic na marzi, za vymenu dilu + praci, nez jen dany dil opravit.
Ono nikdo nema problem s tim, ze kdyz mechanik koupi dil za 1000kc, kterej ja koupim, za 1200kc, ze mi ho za tech 1200kc necha,
problem mam prave s tim, ze on mi ho chce prodat treba za 2000kc, nebo jeste vice.
Nebral by 800kc/hod, ale 1600.
Tohle je za me prave ten prave nevic pokrivenej a defacto ubohej argument.
Kdyz sem dobrej mechanik a za svou praci si stojim, tak si mam prave o tech 1600/h klidne rict
a ne se placat do prsou, ze delam za 200kc/h, ale pak si na praci za 2h, chci nahrabat klidne X tisic za trapnej preprodej a ohanet se MOC(pripadne MOC + marze, a tvarit se, ze ja chudacek to za MOC taky nakupuju...).
Je to uplne stejny, jako kdyz nekomu pride drahy si od nekoho udelat praci treba na kterou profik zvladne za 3h á 1000kc/h,
ale pak si to da k nekomu kdo si sice rekne á 300kc/h, trva mu to 15h(z cehoz si treba 1/3-1/2 casu jeste napise navic...) ale chrochta si, ze je prece 3x levnejsi.
Jako sorry, ale 50k/rok, to ses houby zakaznik(ve smyslu, mechanik(garazista kterej udela treba 1 auto tydne)/servis), to se proste koncak, jako kazdej jinej franta z ulice.jirka87 píše: ↑17 kvě 2024 07:09 A prave pro ten zakaznicky servis, reklamace a reseni problemu tolik servisu bere/bralo v Stahlgruber, InterCars a AutoKelly.
Oni tam NEMAJI ani omylem takove nakupni ceny jako najdes na Autodilos apod. a to vim velice dobre, protoze ja tam nakupuju taky (IC+Kelly). A nehodlam na tom nic menit
Jo..nekdy to zkus, bych ti povykladal svoji zkusenost s MRO Auto,kde jsem bral rocne dily pro sebe a kamarady za 50tis a stejne me s evidentne vadnym dilem poslali do prcic.
A pak mozna chapu, proc mas takovy pomyleny nazory, za kolik to kdo nakupuje a jaky ma marze(zrovna AK, 20-60% dolu zadnej problem, ze... Nemluve o tom, ze je sortiment, kterej clovek koupi jinde i 2-3x levneji.).
A uprime, ja si za poslednich cca 10let, ani nepamatuju, ze bych nejakej dil musel reklamovat, ale to bude presne tim,
ze si sam vybiram, co a kde kupuju. Takze si sam koupim treba LEMFORDER, ty penize, za ktery by mi ten mechos chtel prodat treba MEYLE(v horsim AK a podobne...)
2ks, ne, pokud mi dela celej barak, tak samozrejme, ano.
Respektive u dodavky na klic, stejne koukas na celkovou cenu. A je ti burt, zda jeden si rekne za praci 20k a za material 100k, nebo
60k a 60k, neb porad zaplatis 120k. (A to do toho netaham drobnosti, pokud si nekdo muze odecist DPH, nebo neco z dotace, etc, tak bude koukat
na nejvyhodnejsi kombinaci.)
Mno od toho je prave rozdil v zaruce, 6mesicu na praci, nebo 2roky na dil, ze...
Pokud mechosovi, dodavatel neuzna vadu, tak Ti to mechos sdeli a je to pro nej uzavreny a doufa, ze to prijmes.
Pokud mechos zkurvi svoji praci, tak to stejne povetsinou neprizna, kdyz Ti zkurvi dil, tak taky ne.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#12 někdo solidní Zlín a okolí
Zkratka slo napsat,ze nemam v nicem.nikdy pravdu a nebylo treba nad tim travit tolik casu.
Ja nejsem mechanik. 50K rocne jsem nechaval u Mro jen s prateli pres nejake sdruzene nakupy. Jsem normalne zamestnanec v korporatu. Se servisama pracuju jako zakaznik. Obcas nekomu neco opravim, ale protoze me to nezivi, tak si vybiram komu a co se mi chce opravovat. Muzu si to dovolit. Takze delam jen benzinove auta a povetsinou Japonce.
A jestli siroka verejnost chce model nahradnich dilu bez marzi za vyrobni hodnotu a o to vice zsrazit praci,tak to nejde. A proc? No logicky protoze jsou lidi,co prijdou do autorizaku nebo jinam JEN pro ty dily a praci si delaji sami.
Ale v tom vyse uvedenm prispevku nachazim vice veci ve kterych ja nespatruju zadnou nebo jen malou logiku. Akorat se mi nechce se hadat o nicem. Protoze ve finale - at si kazdej jezdi kam chce a dela co chce
Ja nejsem mechanik. 50K rocne jsem nechaval u Mro jen s prateli pres nejake sdruzene nakupy. Jsem normalne zamestnanec v korporatu. Se servisama pracuju jako zakaznik. Obcas nekomu neco opravim, ale protoze me to nezivi, tak si vybiram komu a co se mi chce opravovat. Muzu si to dovolit. Takze delam jen benzinove auta a povetsinou Japonce.
A jestli siroka verejnost chce model nahradnich dilu bez marzi za vyrobni hodnotu a o to vice zsrazit praci,tak to nejde. A proc? No logicky protoze jsou lidi,co prijdou do autorizaku nebo jinam JEN pro ty dily a praci si delaji sami.
Ale v tom vyse uvedenm prispevku nachazim vice veci ve kterych ja nespatruju zadnou nebo jen malou logiku. Akorat se mi nechce se hadat o nicem. Protoze ve finale - at si kazdej jezdi kam chce a dela co chce
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#13 někdo solidní Zlín a okolí
Kdyby to tak bylo, tak bych to tak napsal. Vis moc dobre, ze kdyz se chovas jako idiot, tak nemam problem Ti to napsat, ani se tak k Tobe chovat... A stejne naopak Te podporit a za Tvym nazorem stat...
Takze ted zrovna tohle byla od Tebe reakce nactilety holky
No vidis, ja taky ne. Taky prevazne korporatni klientela. A ano, blatozrouti jsou jen pro zlostjirka87 píše: ↑17 kvě 2024 17:23 Ja nejsem mechanik. 50K rocne jsem nechaval u Mro jen s prateli pres nejake sdruzene nakupy. Jsem normalne zamestnanec v korporatu. Se servisama pracuju jako zakaznik. Obcas nekomu neco opravim, ale protoze me to nezivi, tak si vybiram komu a co se mi chce opravovat. Muzu si to dovolit. Takze delam jen benzinove auta a povetsinou Japonce.
Dily za ty leta sem kupoval vsude mozne, vcetne vsech tech, ktere jsi uvedl. A ano, valnou vetsinu kupuju pres autodilos, ale nejen tam. Ono kdyz clovek toho nakupuje vic, tak si rad sedne na chvili k Heurece, Google a podobne, ze...
A kdo nechce, neni toho schopen, nema cas, tak at si (kolikrat i rad) tu marzi zaplati.
Mno vidis, ja pritom jen napsal do diskuze svuj nazor, k tematu - bez ohledu na to, ze je to reakce na Tebe(byla by uplne stejna na kohokoliv jineho).
Kdybych mel potrebu se s Tebou hadat, nebo reagovat na kazdou vec, kterou napises a v ktere nevidim "zadnou nebo jen malou logiku.", tak by to asi opravdu vypadalo jinak, ze...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Popovice
- Vůz: S80 2.5T 08', M66, D5T5 Stage 2 170kW
#14 někdo solidní Zlín a okolí
Pánové, zkusme to prosím bez osobních osočování/domýšlení a útoků.
Je pro mě zajímavý si přečíst různé názory na věc, za kteroužto možnost děkuji, ale výše zmíněné mi ve čtení ubírá na kvalitě a potěše; Informace /názory jsou za mě pak zbytečně naředěný balastem.
Je pro mě zajímavý si přečíst různé názory na věc, za kteroužto možnost děkuji, ale výše zmíněné mi ve čtení ubírá na kvalitě a potěše; Informace /názory jsou za mě pak zbytečně naředěný balastem.
_________________
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
Zlaťák S80 2.5T D5T5 Stage 2, 170kW, 2008
Bylo:
Stříbrňák V40 1.9DI 85kW 2004
Černej S80 D5 136kW 2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#15 někdo solidní Zlín a okolí
Strašně na silu to zveličuješ totálními argument. fauly. Nikdo nikde neříká, že chce někdo něco za výrobní cenu bez marže. Několikrát opakováno.jirka87 píše: ↑17 kvě 2024 17:23 Zkratka slo napsat,ze nemam v nicem.nikdy pravdu a nebylo treba nad tim travit tolik casu.
Ja nejsem mechanik. 50K rocne jsem nechaval u Mro jen s prateli pres nejake sdruzene nakupy. Jsem normalne zamestnanec v korporatu. Se servisama pracuju jako zakaznik. Obcas nekomu neco opravim, ale protoze me to nezivi, tak si vybiram komu a co se mi chce opravovat. Muzu si to dovolit. Takze delam jen benzinove auta a povetsinou Japonce.
A jestli siroka verejnost chce model nahradnich dilu bez marzi za vyrobni hodnotu a o to vice zsrazit praci,tak to nejde. A proc? No logicky protoze jsou lidi,co prijdou do autorizaku nebo jinam JEN pro ty dily a praci si delaji sami.
Ale v tom vyse uvedenm prispevku nachazim vice veci ve kterych ja nespatruju zadnou nebo jen malou logiku. Akorat se mi nechce se hadat o nicem. Protoze ve finale - at si kazdej jezdi kam chce a dela co chce
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#16 někdo solidní Zlín a okolí
Kubajz - js odpovidam ale uplne jinem uzivateli a to Zajsoftovi a tam to ma ponekud jinou konotaci,protpze odpovidam de facto na neco trochu jineho, nez jsi resil ty. On pise o moznosti navysit cenu prace adekvatne natolik, aby to servis nehonil na dilech. Ale jak jsem zminil a uvadim i duvody to moc dobre nejde a na dilech nejaka marze byt musi. Jaka, to jenuz volba kazdeho, kdo to prodava. Ja jsem daval vzdy pouhych 25%, jenze ja to delal pro zabavu a pri praci. Ted uz to nedelam ze zdravotnich duvodu.
U me to s tou reklamaci byly konkretne svicky Denso utazene kalibrovanym momentovym klicem jako to delam vzdy. Nikdy nebyl problem. Tyto konkretni Iridiovky byly na Hondu hodne drahe a muj nakup byl asi 550kc/ks coz byly fakt asi nejdrazsi neorigo svicky, co jsem kdy bral a byly tam nezapaly od zacatku, od prvnich kilometru.
Dodavatel usoudil ze jim nic neni, nove mi nedal a stare reklamovane udajne ztratili
Takze dal beru dily v drazsich obchodech, kde sice mam slevy oproti pultu okolo 40%, nicmene i tak bych to mel levnejsi nekde na eshopu
Takze to delam tak,ze na eshopech beru vyhradne veci, ktere se nemohou pokazit. Filtry vzduchu, kabinove, sterace treba.
Vse ostatni - cepy, cidla a nevim co dalsiho beru tam,kde mam nejake zazemi a zakaznicky servis.
Ale jak rikam - kazdej at si dela jak mu to vyhovuje a hlavne at mu to dobre funguje
U me to s tou reklamaci byly konkretne svicky Denso utazene kalibrovanym momentovym klicem jako to delam vzdy. Nikdy nebyl problem. Tyto konkretni Iridiovky byly na Hondu hodne drahe a muj nakup byl asi 550kc/ks coz byly fakt asi nejdrazsi neorigo svicky, co jsem kdy bral a byly tam nezapaly od zacatku, od prvnich kilometru.
Dodavatel usoudil ze jim nic neni, nove mi nedal a stare reklamovane udajne ztratili
Takze dal beru dily v drazsich obchodech, kde sice mam slevy oproti pultu okolo 40%, nicmene i tak bych to mel levnejsi nekde na eshopu
Takze to delam tak,ze na eshopech beru vyhradne veci, ktere se nemohou pokazit. Filtry vzduchu, kabinove, sterace treba.
Vse ostatni - cepy, cidla a nevim co dalsiho beru tam,kde mam nejake zazemi a zakaznicky servis.
Ale jak rikam - kazdej at si dela jak mu to vyhovuje a hlavne at mu to dobre funguje
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#17 někdo solidní Zlín a okolí
čekal jsem podobnou reakci, ale já odepisoval pouze na to tvoje díly za nákup bez marže, což jsi psal předtím mě i teď jemu.
ten zbytek je pořád ale o tom samém, jen pan předseda to umí lépe popsat a vyzná se no.
jde přece ale pořád jen o to vydělávat na práci a ne na dílech, promítnutní nákladů je logické pro všechny podnikatele. pokud ale promítnutí nákladů není, že si je spočítám a přenesu, ale že nastřelím ceny 2x nebo jak se mi to zrovna hodí, tak to sorry.
ten zbytek je pořád ale o tom samém, jen pan předseda to umí lépe popsat a vyzná se no.
jde přece ale pořád jen o to vydělávat na práci a ne na dílech, promítnutní nákladů je logické pro všechny podnikatele. pokud ale promítnutí nákladů není, že si je spočítám a přenesu, ale že nastřelím ceny 2x nebo jak se mi to zrovna hodí, tak to sorry.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#18 někdo solidní Zlín a okolí
Hele ja to vidim z obou stran. Je to slozitejsi. Melo by to byt umirnene a ne nejaky extrem.
Napriklad vim,ze Volvo u nakladnich vozidel prodava/nabizi nahradni dily na prevodovky ZF s marzi +100% oproti dodavatel ZF Pakra Jihlava.
Takze kdo se v tom nevyzna a umre mu automat na jednotku, nebo tak, necha to se zatnutymi zuby opravit v autorizaku, tak tam jednotkova cena rekneme 120 a pritom vyrobce sam ji prodava za 68.
A v takovych cenovych radech je to hnus
Ono taky je marze a marze. Kdyz mas spotrebni dily jako jsoi treba hlinikove podlozky pod vypustni srouby,tak tam marze 300% neni nic, protoze to koupis jednotky korun a za jednotky korun, nizke desetikoruny prodas.
Ale tak.jasne,ze kdyz kupuju predni tlumice a chteji po me 3500kc/ks, kdyz vim ze ten stejny muzu v rozumnem obchode koupit za 2000kc,tak jdu do vrtule.
I proto jsem si zacal auto opravovat sam. Dalsi duvody byly nedusledna prace, nevalna komunikace a terminy/ das auto na opravu banalni veci a stoji tam 3 dny, protoze dodavatel si neumi/nechce zorganizovat predem objednanou praci, nebo to nejak alespon vykomunikovat.
Co se da delat...Oprava cehokoliv je remeslo. A vime jak to s remeslniky casto je
A bude hur. Zcela jiste
Přidáno za 33 minut 49 sekund:
Jeste doplnim...
Zavolal mi clovek na kontrolu brzd, promazani cepu, nejaka ta prevence a hlavne kontrola oblozeni. Mlada Honda Cr-V a ze mu v Honde vyrazne doporucili vymenu brzd obou naprav,kdyz mu tam delali olej v pohonu 4x4.
Tohle je fotka jednoho predniho a jednoho zadniho kola.
Takze vlastne ja myslim,ze nikdo z vas by nemel problem s marzi 50...70% proti tomu co najdete nekde kdovi kde na netu, KDYBY servis byl poctivy.
A tohle nebyl ani trochu poctivy servis. Navic v autorizaku. Co tam jako chteli menit, to fakt netusim
Nutno dodat,ze pan je inzenyr, statik, soudni znalec a autum nerozumi vubec a ani ho to nijak nezajima. Jen pojal podezreni
Napriklad vim,ze Volvo u nakladnich vozidel prodava/nabizi nahradni dily na prevodovky ZF s marzi +100% oproti dodavatel ZF Pakra Jihlava.
Takze kdo se v tom nevyzna a umre mu automat na jednotku, nebo tak, necha to se zatnutymi zuby opravit v autorizaku, tak tam jednotkova cena rekneme 120 a pritom vyrobce sam ji prodava za 68.
A v takovych cenovych radech je to hnus
Ono taky je marze a marze. Kdyz mas spotrebni dily jako jsoi treba hlinikove podlozky pod vypustni srouby,tak tam marze 300% neni nic, protoze to koupis jednotky korun a za jednotky korun, nizke desetikoruny prodas.
Ale tak.jasne,ze kdyz kupuju predni tlumice a chteji po me 3500kc/ks, kdyz vim ze ten stejny muzu v rozumnem obchode koupit za 2000kc,tak jdu do vrtule.
I proto jsem si zacal auto opravovat sam. Dalsi duvody byly nedusledna prace, nevalna komunikace a terminy/ das auto na opravu banalni veci a stoji tam 3 dny, protoze dodavatel si neumi/nechce zorganizovat predem objednanou praci, nebo to nejak alespon vykomunikovat.
Co se da delat...Oprava cehokoliv je remeslo. A vime jak to s remeslniky casto je
A bude hur. Zcela jiste
Přidáno za 33 minut 49 sekund:
Jeste doplnim...
Zavolal mi clovek na kontrolu brzd, promazani cepu, nejaka ta prevence a hlavne kontrola oblozeni. Mlada Honda Cr-V a ze mu v Honde vyrazne doporucili vymenu brzd obou naprav,kdyz mu tam delali olej v pohonu 4x4.
Tohle je fotka jednoho predniho a jednoho zadniho kola.
Takze vlastne ja myslim,ze nikdo z vas by nemel problem s marzi 50...70% proti tomu co najdete nekde kdovi kde na netu, KDYBY servis byl poctivy.
A tohle nebyl ani trochu poctivy servis. Navic v autorizaku. Co tam jako chteli menit, to fakt netusim
Nutno dodat,ze pan je inzenyr, statik, soudni znalec a autum nerozumi vubec a ani ho to nijak nezajima. Jen pojal podezreni
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#19 někdo solidní Zlín a okolí
A ještě je otázka, jestli mu ten olej v dualpump vůbec vyměnili
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#20 někdo solidní Zlín a okolí
Ja bych to uzavrel tim, ze cilem podnikani je vytvaret zisk a maximalizovat jej. Tak nekecejme nikomu do jeho podnikani. Kdyz se mi jeho pristup nelibi, mohu mu to sice rici, ale sam mechanik-majitel servisu se rozhodne, jak ten business bude delat. Bud mi to vyhovuje, nebo jdu udelat business jinam.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#21 někdo solidní Zlín a okolí
Přesně si to napsal.
Vidím na trhu neziskovek mezeru. Mohly by zdarma opravovat auta pro lepší udržitelnost nebo tak něco.
Vidím na trhu neziskovek mezeru. Mohly by zdarma opravovat auta pro lepší udržitelnost nebo tak něco.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#22 někdo solidní Zlín a okolí
já bych jinam šel, mají to ale všichni stejné. proč v některých oborech, je do toho kecat úplně normální, ale jiní jsou nedotknutelní? už jsem to chtěl nechat být, ale tohle mě štve. ono totiž akceptovat pohnutý nebo pochybný stav věcí, je u nás prostě folklor.Haben píše: ↑18 kvě 2024 16:55 Ja bych to uzavrel tim, ze cilem podnikani je vytvaret zisk a maximalizovat jej. Tak nekecejme nikomu do jeho podnikani. Kdyz se mi jeho pristup nelibi, mohu mu to sice rici, ale sam mechanik-majitel servisu se rozhodne, jak ten business bude delat. Bud mi to vyhovuje, nebo jdu udelat business jinam.
udělal jsem si malý průzkum, po lidech co žijí různě ve světě. všude marže na dílech max 30%, jedna faktura i 50%, ale to bylo na místní poměry netradiční auto. nikde ale 100%.
PindaBC: taky mechanik? potrefena h... nikdo nic zadarmo nechce, jen fer cenotvorbu.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2174
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#23 někdo solidní Zlín a okolí
Priznam se,ze z beznych autoservisu a mechaniku neznam nikoho,kdo by sel s marzema nad rozdil nakupu a maloobchodniho prodeje, t.j. max 40%
Co na tom.aute vlastne potrebujes udelat,ze se to tady taky rozvirilo ta debata? Ceka te tam nejaky zasadnejsi servis? Spojka...rozvody?
Co na tom.aute vlastne potrebujes udelat,ze se to tady taky rozvirilo ta debata? Ceka te tam nejaky zasadnejsi servis? Spojka...rozvody?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 149
- Registrován: 1 rok 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: Volvo V70 P2 II facelift D5
#24 někdo solidní Zlín a okolí
no popravdě jsem vůbec nečekal, že se tato debata tak rozproudí.
Haben už mě po zprávách vrátil na zem a sdělil, že takto prostě je a také něco málo poradil.
Ano jsem naivní uznávám, ale očividně to není jen můj naivní názor a jsou i zde lidé zkušení, kteří se s tím nesmířili.
Co se týče investic nevím, hledám někoho, kdo to odhalí a případně pak ty větší problémy opraví. jsem si ale celkem jistý, že mě něco velkého čeká. Kolega tady tod2 říkal, že se mu nezdá jak tuhost řízení, tak ABS vykazuje takové zvláštní chyby.. s tím že se bude muset jednou udělat převodovka mi to už předával dovozce, na 2 a 3 tam při zařazení tak tupě bouchne něco,..
Hlavně ale jsem za ten 3/4 rok s V70 řešil tolik věcí, co někteří neřeší za celou životnost auta, že už jsem přesdvědčený, že předchozí majitel pouze jezdil a běžnou údržbu moc nedělal.
Chtěl jsem prostě V70 D5 facelift v tmavé kůži EURO3 verzi s bufíkem a sehnal jsem až z daleka bez možnosti si proklepnout majitele.
Haben už mě po zprávách vrátil na zem a sdělil, že takto prostě je a také něco málo poradil.
Ano jsem naivní uznávám, ale očividně to není jen můj naivní názor a jsou i zde lidé zkušení, kteří se s tím nesmířili.
Co se týče investic nevím, hledám někoho, kdo to odhalí a případně pak ty větší problémy opraví. jsem si ale celkem jistý, že mě něco velkého čeká. Kolega tady tod2 říkal, že se mu nezdá jak tuhost řízení, tak ABS vykazuje takové zvláštní chyby.. s tím že se bude muset jednou udělat převodovka mi to už předával dovozce, na 2 a 3 tam při zařazení tak tupě bouchne něco,..
Hlavně ale jsem za ten 3/4 rok s V70 řešil tolik věcí, co někteří neřeší za celou životnost auta, že už jsem přesdvědčený, že předchozí majitel pouze jezdil a běžnou údržbu moc nedělal.
Chtěl jsem prostě V70 D5 facelift v tmavé kůži EURO3 verzi s bufíkem a sehnal jsem až z daleka bez možnosti si proklepnout majitele.
Naposledy upravil(a) kubajz896 dne 20 kvě 2024 10:48, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5954
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#25 někdo solidní Zlín a okolí
Pokud mas tuhe divne skubajici rizeni, tak to resi nova hydraulika. To potkalo i me, je to bolest P2, hlavne po faceliftu. Peknych 20-30 tkc. No co nadelas…
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 706 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od tymon
-
- 20 Odpovědi
- 900 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od rosi
-
- 5 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1
-
- 8 Odpovědi
- 191 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od konstantinos.cz
-
- 1 Odpovědi
- 212 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr Marek